ity certificate or diploma from a program of 1 year to 2 years.Experience: 7 months to less than 1 year.Maintain, troubleshoot and administer the use of local area networks (LANs), wide area networks (WANs), mainframe networks and computer workstations a...
03/01/2023 - Job Bank Emploi user support technicianitulaire du poste est responsable de supporter les pharmacies dans l’utilisation des ressources informatiques nécessaires à la bonne conduite des affaires entre ces points de vente et le siège social de Familiprix. Détenir un DEP en soutien informatique ou autre formation pertinente;. ...
21/02/2023 - Tideri Emploi External Technical Support Technician département service informatique détailEducation: No degree, certificate or diploma.Experience: 2 years to less than 3 years.Install, maintain and repair electronic equipment.Evaluate and install computer hardware, networking software and operating system software.Certificates, licences,
31/01/2023 - Job Bank Emploi computer field service technicianAEC ou DEC en informatique et 5 ans dexpérience pertinente;. ...
31/01/2023 - Zoho Recruit Emploi Technicien Informatique - Niveau 2 / IT Technician - Level 2 QuébecAEC ou DEC en informatique et 5 ans dexpérience pertinente;. ...
16/01/2023 - Zoho Recruit Emploi Technicien Informatique - Niveau 2 / IT Technician - Level 2itor t...
05/01/2023 - Job Bank Emploi computer network technicianVous êtes également responsable d’effectuer l’entretien du parc informatique. Entretenir le parc informatique;. Mener à terme les aménagements informatiques demandés;. DEC ou AEC en en informatique ou formation et expérience équivalentes;. ...
19/09/2022 - Frima Studio Emploi Technicien.ne informatique/ Computer Technicianithin a business SLA whilst supporting and training users of the Salesforce platform. Manage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases. To also actively analyse and support the deployment & development of the Sa...
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 2 - Remote, Canadaithin a global case SLAManage global case queues to ensure adequate support coverage and handling of support cases Where necessary escalate cases to the global project...
21/06/2022 - Flight Centre Emploi Salesforce Support Analyst, Level 3 - Remote, Canadaities related to technical support. At least two years of experience in the technical support field. Sous l’autorité du directeur des technologies de l’information, le technicien effectuera les activités reliées au...
21/12/2021 - LinkedIn Emploi Technical Support level 2itical nature of the problems and delivering support servic...
15/12/2021 - JazzHR Emploi Business Technical Support Analyst Level 1it une assistance technique de niveau 1 à l’ensemble des utilisateurs tout en maintenant la fonctionnalité des postes de travail, du système téléphonique et des logiciels. Effectuer des déplacements de systèmes informatiques et de périphériques. DEC en s...
15/12/2021 - JazzHR Emploi IT Support Technician / Technicien en assistance informatique (TI)